Enjoy The Ride With ALTAIR

Tuesday 3 September 2013

Cara Tangani Kenaikan Harga Minyak

12.01 2/9/2013 harga Ron 95 dan diesel dinaikkan sebanyak 20 sen iaitu sekitar 10% dari harga asal. Ini tentunya membebankan para pengguna samada pengguna individu mahu pun syarikat yang terbabit dengan pengangkutan seperti syarikat logistik, teksi dan bas.
Sudah tiba masanya syarikat2 yang terlibat dalam pengangkutan menggunakan sistem pengurusan kenderaan yang dapat memantau, mengawal dan mengurangkan kesan kenaikan harga minyak dari masa ke semasa. Harga minyak akan terus naik di masa depan dan persediaan pengurusan kenderaan hendaklah dimulakan awal dan tidak menunggu sehingga kenaikan seterusnya.
Dicadangkan penggunaan 'Fleet Management System' di adaptasi lebih awal demi pengurusan yang lebih efektif dan demi meningkatkan kecekapan mentadbir sesuatu 'fleet' kenderaan.
Kami di Altair Malaysia bersedia untuk berkongsi sistem kami untuk tujuan ini. Dengan menggunakan Altair GPS Tracking & Fleet Management System syarikat bukan sahaja dapa memantau dan mengawal pengurusan kenderaan malah dapat memastikan kesediaan kenderaan untuk melaksanakan tugas untuk pelanggan.
Urus tadbir kenderaan adalah melalui sistem interaktif dalam keadaan 'real time' dan segala pergerakan kenderaan dapat dipantau pada setiap masa.
Sila lawat laman web kami di www.altairgps.com untuk maklumat lanjut atau hubungi kami di 03-7886 0220 untuk mengaturkan temu janji dan persembahan demo sistem.

www.altairgps.com
  









For Your GPS Tracking, Fleet Management System, Vehicle Protection, Personal Safety & Comfort Call Us at 03 - 7886 0220 or email us at sales@altair.com.my or visit www.altairgps.com

No comments:

Post a Comment